bjkannesi hamileliğimin başından beri oraya gidiyorum, evet doktorlar her ay değişebiliyor ama genelde denkte geliyor ben gittiğim her doktordan çok memnun kaldım 2-3 seferdir Oğuzhan elçiye gidiyorum her soruma güzel yanıt veriyor ve güleryüzlü, şimdi de gebe okulu başladı oraya gidiyorum çok güzel açıklayacı bir şekilde her şeyi anlatıyorlar odaların tek kişilik olması, sancı çektiğin odada doğum yapabiliyor olmakta güzel bence, evet eşleri de almıyorlar şahsen ben bu konudan da memnunum sonuçta orası bizim özel alanımız herkes iyi durumda gelmiyor ağrısı sancısı olan var öyle bir durumda bir erkek varken rahat hissedemez, gebe okulunda tanıştığım kişiler de kontroller için özele gidip ama doğumu burada yapacak insanlar genelde son zamanlarda ki duyumlardan dolayı özele güvenmiyorlar ve fiyatlarının da yüksek olması etkileyici, orta fiyat veren yerlerinde hastane bakımından yetersiz olup tıp merkezi olarak geçen yerler