Yasewens Progestan fitil kullanıyorum gece yatmadan özel bölgemde hep yara oluyor yuvarlak yuvarlak başına gelen var mı fitili bırakınca kesiliyor ama doktor fitil olarak kullanmamı söyledi
aysgl330633 Yasewens bende kullanıyordum sabah akşam ikişer tane ama bende yara filan olmuyordu sadece sabah kalktığımda akmış oluyordu
Fuunndaaa Yasewens 4.5 aylık hamileyim günde 3 kere kullanıyorum bir problem yaşamadım fitili yapmadan suyla yıkıyorum orayı ve elimi güzelce bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar
Yasewens bsraltnsy ağızdan almak benim için hiç sorun değil verdiği o mayısıklığı da seviyorum aksine zaten başka çocuğum da yok eşim yapıyor işleri de akşama kadar da yatsam sorun değil ama etkisi az olduğu için mecbur fitil olarak alıyorum
sevdaozz Ay ben progestanı hamileliğimin başında hep gece yatmadan önce ağızdan alıyordum. Fitil olarak kullanamadım yaa
Sizdenbirii1 Bende oluyor canım bide kasıntı yapıyor sanki su toplamış gibi beyaz yuvarlak yuvarlak bence gece boyu akıyor orayı tahriş ediyor
Yasewens Sizdenbirii1 evet ben de öyle düşünüyorum o ıslak kaldığı için tahriş ediyor çünkü bende de öyle bunun için doktorla görüştünüz mü
Sizdenbirii1 Yasewens görüşmedim canım valla normal olduğunu düşünüyorum çünkü sürekli akıntı halinde zaten kalanını doktor akıntıyla atar demişti
atesvesu Yasewens benim de kullanmaktan içim şişti günde iki kez kullanıyordum 12.haftaya yaklasinca bıraktırdı doktor geçti
Yasewens atesvesu ay geçsin de bitsin şu iskence akıntısı ayrı dert yarası ayrı dert insan kendini hep pis hissediyor gün boyu geçmiyor akması da siz neden kullandınız kanama alanı mı vardı
atesvesu Yasewens benim progesteron hormonum çok düşüktü o yüzden kullanmak zorunda kaldım düşük olmasın diye canım