Ness52 Merhaba hanımlar erkek bebekler için hangi marka bezi önerirsiniz erkek bebeklerde sızdırma çok oluyormuş sanırım
Havin49_ Ness52 ben molfix aldım ilk 4 ay iyiydi sonra hep sızdırdı 10 aydır bim bezi kulanıyorum daha bi kere sızdırma yapmadı
Kbr-cnbrc Ness52 sleepy kullandım 1 ve 2 numarası iyiydi 3 numara cok cok sızdırdı Molfix aldım oda cok sızdırdı şimdi prima kullanıyorum cok memnunum biraz pahalı ama sürekli çamaşır çıkıyordu yıka et zor oluyor
tugbazeyd1 15 aylık oğlum var hep molfix kullandım memnundum ama son 2 haftadır sızdırma yapıyor geceleri 2 defa üst değiştiriyorum dün baby turco aldım gece sızdırma yapmadı şuanlık iyi gibi
Havin49_ aysgl330633 ben hep cırt cırtlı kualndım kilot bez bi paket yanlışlıkla almıştım hiç kullanışlı bulmadım ben cnm
Madeinpelinn 1 yaşından sonra kilot bez kullanışlı. Ben de baby Turco kullandım hep fena degıl molfix de kullandım aşırı çıkardı. Beze çok para vermeye gerek yok sanki
Deletedmom_247 Ness52 ya aslında pahalı evet ama iyi işte ne bileyim çevremdekilerin hepsi onu kullanıyorlar memnun olunca söylemek istedim :))