ebobel https://mutluresim.com/images/2025/10/22/XNsv3i.jpeg. Kızlar doktor tahminde bulundu ama kesin diyemem dedi 16 haftalık olunca öğreniriz dedi 11+5 günlük
ebobel simssmom1 evet aslında tahminini söyledi doktor bana ama ben emin değil diye eşime bile söylemedim bakalım bekliyorum burda nuba göre anlayan hanımlar var merak ettim açıkçası yorumlarını
hllhlldl halkatatlisi bende atsam bakabilir misiniz 10haftalık görüntü var elimde en son rica etsem 😂
Eren1 halkatatlisi şey ayıp olmazsa banada bakarmısınız 12 haftayıx doktor tahmınde bulunmadı sizi etşketlemiştim postıma bakmadınız
halkatatlisi ebobel İşaretlediğim kısım asağı bakıyorsa yada paralelse kız yukarı bakıyosa erkek diyolar
halkatatlisi saadet2308 benim isaretlediğim kısımdan mı bahsediyorsunuz yoksa ben nubu mu yanlış görüyorum
halkatatlisi hllhlldl bakarım ama bende izlediğim videolara göre bakıyorum yani benimki tutar diyemem
halkatatlisi Eren1 insallah gönlünüzdeki nasip olsun benim de bir kızım var bir oğlum olsun isterim herkes olmayanı istiyor iste 😂 allah sağlıklısını versin. Size keseye göre baksalar da erkek derler bence. Kafa yapısı da yuvarlak değil gibi
ebobel Eren1 benimde iki kızım var hayırlı sağlıklı olsunda tabi ki erkek evlat duygusunu da tatmak istiyorum Allah nasip ederse 🥰
Eren1 halkatatlisi inşAllah cnm rabbım senınde gönlüne göre versin sevındırttin benı kız diyende oldu baya kafam karışmıştı 🙏🏻❤️baya güzel anlattın umarım tutar sanada haber ederim inşAllah öğrendiğim zaman bır aya anca