Bebeğimi hissetmeye başladığımdan beri çok hareketli gece gündüz ama son zamanlarda artık içimde patlayan şeker gibi sürekli pıt pıt ve sert tekmeleri oluyo afedersiniz işerken bile tekme atabiliyor bazen. Gün içinde sadece 1-2 saat hareket hissetmediğim oluyo sadece toplasan. Uyuduğum zamanlar hareket halindeyken bi an uyanıp şoka uğradığm zamanlar oluyo sert hareketlerinden. Suyumda bi problem yok çok şükür bebeğimde de yok ama çevremde gebeyken bu kadar hareketli bebekte duymadım. Bebeği böyle olup doğunca da cok hareketli olan var mı ?