damla6565 Kızlar normalde regl günüm bugün ama malum çoğu test markası yanlış sonuç veriyor bu nasıl acaba kullanan oldu mu???
xyzxyz damla6565 bunda ben silik çizgi görüyordum. Kuruma çizgidi. Erken çıkıyordu ama. O yüzden prodoctoru sevdim. Bir de burdakiler awox kullanıyordu. Erken tesbit edebiliyor çok silik çizgi ile . Onu deneyebilirsin
xyzxyz damla6565 ben hiç kullanmadım ama burda gördüğüm kadarı ile henüz 4 günü olan bir kişi de silik bir şekilde öğrendiğini gördüm. Almak istiyorsan alabilirisn
Minikkkk_0 damla6565 ben bunla yaptım sabah negatif verdi akşama doğru içime bir his geldi miratech marka aldım silik çizgiyi gördüm o günden beri buna da güvenim kalmadı o yüzden
Minikkkk_0 damla6565 tabi ama denemektense zarar gelmez bi kaç marka alın hem kaset hem erken öyle yapın bence yada miratech markası çoook iyi herkes çok memnun heryerde bulunmuyor ama bulabilirseniz ondan alın