Hrcan Arkadaşlar sizlerden acil cevap bekliyorum. 39+4 günlük hamileyim. Bugün çatı kontrolüm yapıldı ve kontrolden 2 saat sonra önce kahverengi sonra ise pembe kan gelmeye başladı. Sizce bu kanama yapılan kontrolden dolayı mı oldu yoksa nişan mı geldi? Sizlerde böyle birşey oldu mu? Lütfen cevap verin 🙏
senasilayildiz Hrcan böyle şeyleri bence doktoruna danış biz burada anca ihtimalleri söyleyebiriz ki önemli bi konu kan olması 🤷🏻♀️ Geçmiş olaun rabbim şifa versin
nupel Hrcan nişan sadce kamanyla olmuyor cnm şefaf akıntının içimde kama oluyor nişanı anlarsın zaten anlamamk mümkün değil o çatı kontrolünden kaynaklı kaman bence
Hrcan Deletedmom277 ağrım yok fakat tuvaletimi yapınca pembe kan geliyor nişan kanının rengi pembe mi? Sende de böyle bir durum oldu mu?
Umrn Canım benim doktorun söylemedi mi muayeneye bağlı lekelenme ya da kanama olabilir diye benim de çatı muayenem yeni oldu bana doktorum muayeneye bağlı lekelenme ya da kanama olabilir endişelenme demişti
Hrcan Umrn bana birşey demedi ağrın olursa gel dedi ağrım veya sancım yok sadece tuvaletimi yapınca pembe kan geliyor hala sende de öyle mi oldu?
Gzmmtrkmn Hrcan cati muaynesi oldugum da bana da kahverengi pembemsi lekelenmen olabilir korkma demisti. Ama senin haftan baya buyuk o yuzden yanlis bilgi vermek istemem. En iyisi doktoruna sormann 🙏
Hrcan senasilayildiz amin inşallah canım ama malesef devlet hastanelerinde ilgilenmiyorlar doktorum acile gelirsin dedi başka bişey demiyor ☹️
Gzmmtrkmn Hrcan olmadı canım. Kan lekelenme vs de olmadi. Ama doktor yine de uyardi olursa da korkma diye.