merrwee172_ Busee3838 ben Memorial arzu yurcide yaptırdım ama o şimdi orda değil üç kez yaptırdım tutmadı sonra Sivas üniversite hastanesinde yaptırdım keşke en başta orda baslasaydin muhteşem ilgilendiler benimle 4. De bı kızım oldu
Busee3838 merrwee172_ ben Kayseri’de Mustafa tş ta tedavi gördüm 2 defa transfer oldum tuttu ama devam etmedi . Tekrar başlamak istiyorum ama çok kararsızım doktor açısından
seynepon Bir arkadaşım Mustafa taş acıbademde yaptı doğurdu, bende başka merkezde negatifim vardı Acıbademe başladım yenice opu oldum eski merkezimle burayı kıyasladıgımda burda olumlu farklar var, başka teknikler eklendi hetkes çoooook ilgili
seynepon Busee3838 hayır canım normal şekilde hafif kramplar vardı sonra azaldı 11. Günde adet oldum 2 gün sonra da histeroskopi olacağım, sen de mi orda tedavi görüyorsun
Busee3838 seynepon ben Mustafa taşta 2 kez tedavi gördüm maalesef hamileykrn sonlanmak zorunda kaldı . Hala bi çocugum yok . İyi canım güzel histeroskopide kolay bir işlem bende olmuştum
seynepon Busee3838 çok üzgünüm canım Rabbim tez vakitte kolaylıkla ve sağlıkla bebekle müjdelesin sizi, özel değilse neden sonlandı pıhtılaşma baktırmış mıydın ya da genetiğe gitti mi embriyolar
Busee3838 seynepon genetiğie biz göndermek istedik ama gerek yok dediler kan sulandırıcı iğne ve aspirin de kullanıyordum. Neden olduğu belli değil ilkinde beta iki kat artmadı öyle kürtaj oldum. İkincisinde de akciğer ve kalbi hariç bütün organları dışarıda gelişmişti hayatla bağdaşmıyor dediler sonlandırıldı canım ama sonlandırılmadan önce Cvs genetik test yaptırdık bebeğin plesantasından örnek aldılar genetik mi diye Ankara’ya gönderildi . Ama genetik bir sıkıntında yoktu. Neden olduğu belli değil canım