ikiprensesannesi___ Zeynepfasulye bir erkek bir kız dediler sonra bacaklarını toplamış dedi öyle kaldı
anneoluyorummm103 Zeynepfasulye 99 sonrası bir hızlı geçer gibiydi ama son 2 haftadır iyice ağırlaştım nefes almak bile çok zor geliyor. Artık zaman geçmiyor gibi bizimde son 65 ama inşallah daha erken doğar 🥲😂
Zeynepfasulye anneoluyorummm103 ben şimdiden geceleri zorlanıyorum bu zamana kadar 9 kilo almışım 60la hamile kalmıştım son zamanlar nasıl olurum bilmiyorum
anneoluyorummm103 Zeynepfasulye bende 66yla hamile kaldım 11 kilo aldım 🥲 inşallah son haftaların rahat geçerr
Miniginannesiiii1111 Zeynepfasulye yani çok agirlasmadan yap ben detaylo ultrasondan sonra bütün alışverişi yaptım 20. Haftada sonra 30 da yıkadım ütuledim çantalari hazırladım 33 te beşiği kurdum 37+0 şuan şükür salı günü doğumum var haftaya 🥰
Zeynepfasulye anneoluyorummm103 en merak ettigim şeylerden biri kilomu geri verebilicekmiyim bazısı ilk gebelikte dogumdan sonra kilo alımı devam eder diyor nasıl olur merak ediyorum
anneoluyorummm103 Zeynepfasulye evet bende çok merak ediyorum. bazıları normal doğum olursa gider diyor bazıları sezaryende çok gitmez diyor. emzirirken kilo verdim diyende var aldım diyende var. Sanırım yaşayarak öğrenicez
YyyyYasemin Zeynepfasulye benimde 110 gün kaldı rüyamda bazen bebek görüyorum ona bakarken buluyorum kendimi çok heyecanlıyım 🥲🥲
Iremsel_ Zeynepfasulye bizim de son 89 ne ara geçti ben anlamadım rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah bebişimiz bekleyen bütün annelere de hayırlı hızlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🫠💖🥳🫰🏻😇🫧✨🥹💃🏻