Hazelkuru öncelikle panik yapma Allahım herşeyin hayırlısını versin. Benim şu an 9 günlük bir oğlum var. Son haftalarda bizde o durumla karşılaştık, herşey çok güzel giderken 37 den sonra haftalar düşmeye başladı kilo kaybı oluştu. Su takibine aldı doktorum ama riske atmak istemedi yine kontrol diye gidip doğuma aldılar bizi. Doktorum anlam verememişti taaa ki doğuma kadar. Meğer rahimin şekli bozukmuş 😞 iyi ki de doğuma almışlar yoksa Allah korusun yavrumu kayıp edebilirdim. Rahimin şekli bozuk olduğundan gelişme geriliği oluşmuş. Çok şükür şu an ikimizde iyiyiz. Sizi bilgilendirmek için yazmak istedim, başka bir doktor görüşü de alabilirsiniz. Veya riske girmeyin haftası dolmuş zaten. Sağlıklı doğsun da dışarda büyür yavrularımız. Allahım herkesin evladını bağışlasın.