kurkmantosuzmadonna ErsBegAs uyş geçmiş olsun canım. Valla ben bir şey sürmüyorum sürmedim de. Kendiliğinden geçti.
kurkmantosuzmadonna ErsBegAs içim rahat etmez dersen doktorunuzun numarası varsa bir mesaj at olmadı.
visnelicheescake ErsBegAs sinekler de haklı anacım ne bu tatlılık . Bu tarz şeylerde soğuk kompres uygulayın diyorlar diye biliyorum kuzum.
kurkmantosuzmadonna ErsBegAs canım 1 hafta sürdü diyebilirim. Hatta kontrolümüze denk gelmişti. Doktorumuz bir beze buz koyup sürebilirsin kaşınmayı azaltmak için dedi. Kortizonlu kremler varmış ama ben gerek duymadım.
kurkmantosuzmadonna ErsBegAs korkma geçer canım. Annemle görüntülü konuşurken o görüp çocuğun yüzüne ne yaptın dedi ? Ordan bile belli oluyordu . Sinekler öpmüş dedim. 😃 Bula bula benim torunumu mu bulmuş diye söylenmişti. Kendiliğinden geçti sonra.
kurkmantosuzmadonna ErsBegAs ahahaha sanki zorla biz ısırtıyoruz 😂 şerefsiz sinek de bu havada nerde girmiş
Meltemanneolsun ErsBegAs oyysss teyzesinin sarışını köfte dudaklisini sinekler kitlamis. Ağzının tadını biliyormuş. Madecassol surebilirsin doktorumuz o kremden vermişti bize
kurkmantosuzmadonna ErsBegAs ay yok artık. Şerefsizler bir de eşşek kadar. Birkaç tane o zaman ben de öldürmüştüm. Biri sürü kan izi çıktı terliğime sjsjsjs siz misiniz oğlumu ısıran diye 🤣