Kızlar günaydın ben de 2. Çocuğu çok istiyorum kızım 4 yaşında kaç aydır denedik olmadı eylül ayında bir kimyasal oldu bu ay ilk defa ovülasyon denemeye karar verdim cuma günü adetim bitti başladım hemen çizgiler silik çok ama akıntım yavaştan başladı normalmi şimdi işteyim eve gidince ben de fotoğrafları düzenli atsam yardımcı olur musunuz 🌼🫠