Bhrogzkzy Mino suni sancı ile baslandi ama hiç açılmam olmadığı için epidural sezeryan oldum. Bebeğim gayet sağlıklı bnde ağrılar olmasa daha iyi olcam ama dayanmaya calisiyorum..