Selamlar kızlar. Geçen hafta kısa süren bi kanama yaşamıştım. Progestana başlamıştım. Bugün üzerinden 1 hafta geçti sabah kontrole gittim. Bebeğin normalde 8+2 olması gerekiyordu ancak 8 çıktı. Yaşayan var mı? Doktorum kınuyla ilgili pek bişey söylemedi bebiş sağlıklı dedi ama progestana da devam edicem. Bir de her hafta kalp atışına çağırdı nolur nolmaz diye. İçim bi rahat edemedi ya