Selenzy1 Kızlar 20 haftalık gebeyim ilk haftalarda gebeliğim çok rahat geçti ne istifar ne bulantı ne iştahsızlık hiç birini yaşamadım ama bu haftalarda istifar mide bulantısı baş dönmesi kilo verme hepsini yaşıyorum araştrmalarıma göre ilk hafta olurmuş bulantı kilo kaybı vs Bn tersten gidiyorum benim gbi olan var mı aranızda 🤔
Gzd_gzd Selenzy1 benim başlarda hiç bulantım ypktu şuan 33 teyim yumurtadan tiksindim sabahları midem bulanıyo iştahım hiç yok
TugbaO7 Selenzy1 24 haftaligim üç gündür bnmde baş dönmesi mide bulntim çok halszlik uyku uyuyasim geliyor resmen ama ilk başlarda hiç birşey yoktu
Annem Selenzy1 benimde 3 aydan sonra bulantim olmustu. Herkesin ilk 3 ay baslar biter benim 3.aydan sonra basladi. Ama 2 hafta surdu. Belkide kisa surecektr