medisinbebisi 6+4’teyim 3 gündür su dahi içsem midem bulanıyor işe gitmek işkence gibi resmen, kraker falan yiyorum ama pek faydasını göremedim. Önerilerinize açığım nasıl geçerrr
MadameTussauds medisinbebisi Beyaz leblebi yiyebilirsin mideni bastirir onun haricinde ilac yazdir yoksa gecmesi zor bu haftalarda baslar genelde
MadameTussauds medisinbebisi Gecmez bacim gecmez dua et ilerleyen haftalarda daha da pik yapmasin ben burnumun ucunu göremiyordum 🥹
medisinbebisi MadameTussauds ay ben öyleyim yaaa🥹🥹yemek yiyorum mesela 2 dk sonra yediğim yemekten tiksiniyorum 🥲🥲
MadameTussauds adatuna Bulanti kirmizi cizgimiz bacim sjjsjs bulanti basligi görünce istemsizce girip bakiyorum 🤣🥹
aslioran MadameTussauds bulantılarınız ne zaman başladı acaba benim 5 hafta ama henüz yok o yüzden merak ettim
MadameTussauds aslioran haftada basladi 22. ye kadar full kustum Suan 30. haftafayim hala bulanti oluyor