Birranneee Merhaba hanımlar bugün tam 40 haftalık oldum ama hiç bir belirtim yok doğuma dair benimle aynı haftalarda olan varmı ne kadar daha gider suni sancı almaktan da korkuyorum 😞
busra2026 Birranneee merhaba ben de yarın 40 haftalık oluyorum. Aynı durumdayım hiçbir belirti yok 😕 doktorum 41 e kadar bekleyelim hala gelmezse suni sancı ile doğumu başlatırız dedi
seymazehra Benim de aynı şekilde yarın 40 oluyorum ama hiçbi belirti yok sadece belim ağrıyor birde ara sıra regl ağrısı gibi ağrım oluyor onun dışında birşey yok 😕
Cakalllsebahat-0 Ekim bebekleri doğmak istemiyor bence 39+5 im çok rahat heralde yalancı sancı bile yok sadece geceleri ve sabah uyanında karın çevrem resmen etim yanıyor yani kalkıp yürüyünce hiçbir şeyim kalmıyor doğsalar bari sağlıkla🫠
canannnblbll Birranneee kendi sancım yeterli olmadığı için evet suni sancı da aldım, benim açılmam uzun sürdüğü için suni sancı beni çok fazla etkiledi
canannnblbll Mystil25 cumartesi günü hastaneye gittim 21.00da yatışım yapıldı, 1 cm açıklık az da olsa sancım da vardı. pazartesi günü 04.50de de bebeğim doğdu yani 32 saat sürmüş ve evet ilk doğumumdu
Birranneee Bende bugün gittim alttan muayene etti belki tetikler diye eğer haftaya kadar olmazsa salı yatış yapıp suni sancı verilcek dedi