Bebeğiniz ultrasonda net gözüktü mü? Yani kol bacak kafa hatta burun vs
cutebabymomm 12 de gördüm ben doktorum net olması için 12 de çağırdı her şeyi gözüktü
cutebabymomm yarın göreceğim bende 11+2
Kimse yok muuuy
Ben de 12 +2 yim karın ağrısı yaşıyorum sizde oluyor mu
Ben 11+5 te gördüm. Gayet netti. Doktorumuz hepsini tek tek gösterdi. Çok şükür 😌
Üst
10+5 te gördüm kol bacak kafa 😊