Bence sosyal medyada çok etkiliyor normal hayatımda çok takmayan biriyimdir 9 haftalık hamileyim bende aynıyım sürekli iyi mi diye düşünüyorum ve karşıma sürekli başka insanların videoları çıktıkça kendimle kıyaslıyorum maalesef çevremde düşük yapan insanlarda çok fazla anlatıyorlar ister istemez kafaya takıyorum geçen doktora gittiğimde söyledim bu durumu kaygılanman çok normal ama bir şey olursa ne senin elinden bir şey gelir ne benim elimden dedi o günden beri biraz içim rahatladı nedense