Bu gece uyandığımda Ellerim ve ayaklarım uyuşmuştu. hareket ettirince uyuşukluk hızlıca geçti ama neden olduğunu gerçekten merak ettim ve tedirgin oldum Böyle bir durum yasayan var mi ? Hep sag yada sirt ustu pozidyonda uyuyorum . Bununla alakalı olabilir mi. 18 haftalık gebelik mevcut