Alminaa1 Kızlar bu ay adetim 3!gün oldu birden kesildi testim ilk hali kuruma çizgisimi arkadaşım 2 ay kanaması olup 11 haftalık hamle çıktığını hatırlatınca test yaptım bende ama
EsoMom_ Alminaa1 kuruma çizgisi böyle olmaz canım gölge gibi oldu kırmızı seninki hayırlı olsun kan vermelisin :)
Alminaa1 busrax_ ben regli oldum ama 7 gün süren reglim 3 gün sürdü birde. Kesildi normal 2 gün yoğun oldu
rabia1600 Bence kaset test degilde erken gebelik testi alip denemelisin bu kaset testler bazen bozuk olabiliyor ben de 2 ay once bu testen yaptim 2 cizgi cikti kan verdim hicbise yok
Nurkhrmnn Kuruma çizgisi böyle olmuyor renksiz ve soluk oluyor sizin kırmızı ❤️ inşallah vardır şimdiden hayırlı olsun 🥰
Seyda16 Alminaa1 üstüne görme olabilir canım sen kan testi ver daha netleşsin var gözüküyor hayırlı olsun :) 🌸
Alminaa1 Seyda16 evet benşm arkadaşım 2 ay kanama görmüştü gidince 11 haftalık hamile olduğunu öğrenmişti ondan bende acaba o dedim oda anlamamış mide bulantısı başlayınca gitmiş sonra progestan başlamışlar
[silindi] Alminaa1 ya benimde geçen ay 3 gün yoğun sürdü normalde böyle olmazdı test yaptım negatif ondan sordum