tugce4161 Selamün aleyküm kızlar zorlu bir doğumun ardından cok şükür Rabbime nasip etti çok stresli bir hamilelik yaşadım 5. Gebeligim olduğu için sanırım ama hiç. Bir zaman umudunuzu kaybetmeyin dua dua dua eksik etmeyin ❤️❤️❤️tek elimizden gelecek budur Allah'ın izniyle ❤️🤲🏻rabbim bekleyen tüm hamile kardeşlerimi kurtarsın zorlu bir süreç ama kucağına alınca herşey bitiyor Allah'ın izniyle ❤️
Nurrrrr tugce4161 Ayy maşallah 4 evladınızmı vaar 💁♀️ Şimdi 5 oldu Rabbim herbirine hayırlı uzun ömürler sağlıklı günler güzel kaderler nasip eylesin 🙏 Şey hep ilki zor sonrası kolay derler sizce ? Biraz anlatır mısınız ? ❤️
tugce4161 Nurrrrr yok cnm ilk çocuğum sağ ve bu ikinci çok şükür arada dusuklerim var 🙈❤️Allah razı olsun inşallah ❤️
tugce4161 Nurrrrr herkesin bünyesi farklıdır tabiki ama ilk daha kolaydı ve kendi sancımla doğdu bu bebeğim ,suyu az olduğu için suni sancı. İle.dogum.baslatikdi
tugce4161 Nurrrrr evet cnm ilk çocuğum ve 5. Sağ çok şükür arada üç tane düşüğüm var bugüne nasip mis Rabbime şükürler olsun 🤲🏻
yasemn33 Ladybird06 merhaba hangi hastanede yaptırdınız ramdveu nasıl alabildiniz benn ne zama.n hastaneyi arasam yok rramdebu
Aysegolcuk tugce4161 ve Aleyküm Selam MaşAllah canım çok sevindim darısı bize Allah analı babalı büyütsün 🤲🏻❤️