buket13021312 merhabalar
Yalçın gürel’e gidiyorum kendi kliniği var umi plazada
Çok çok iyi bir doktor ve bilgili.
Bir abi ve baba fibi yaklaşımı var asla kafanda soru işareti kalmıyor herşeyi detaylıca bakıyor her seferinde muayene bile 25 dakika sürüyor.
Pembe mavi ve yıldırım doruk ile anlaşması var.