
Kızlar yumurtlamam 8 Ekim’di 14 Ekim’de yerleşme kanaması gibi bir lekelenmem oldu tek seferlik 18 Ekim’de gün içindeki idrarla awox test yaptım silik grimsi bir çizgi çıktı yumurtlamanın 10 günü yani bugün de beklenen Adet günüm henüz olmadım ama bir haftadır adet öncesinden farklı olarak bel ağrısı kasık ağrısı yaşıyorum diğer belirtiler adetle benzer olduğu için onları söylemiyorum en son yaptığım testte kuruma çizgisi diyenler oldu ama ben avoksla iki gün aralıklarla test yaptım o güne kadar hiç böyle grimsi bile bir çizgi görmemiştim internetten tekrar test aldım ama haftaya anca gelir gibi sizce o zamana kadar testin gelmesini beklemeli miyim yoksa yarın gidip bir kan versem mi ya pozitif midir