mlskryg canım benimde yumurta tembelliğim vardı, ben ovulasyon yapıyorum. 3 kere yaptım üçünde de hamile kaldım. Yani bence gebelik için sürekli deneme yapmaya gerek yok, adet bitiminden itibaren ovulasyon yapmaya başlayın, yumurtlama gününüz belkide adetinizden 3 gün sonradır. Mesela benimki adet sonrası 5. Gün, halbuki sorsan bilimsel olarak 10_15 gün arası diyorlar. Ama o zaman benim yumurtam çatlamış oluyor. Bence dene.