Glcnaltin1 son 16 bizimde 🥰 heyecan duygusallık endişe korku herşey var 😀 bide tam zamanında hasta oldum fena öksürüğüm var bian önce geçirmem lazım sezaryenden korkuyorum öksürükte çok acı çekerim diye 🥹 en büyük endişemde 2.5yaşında kızım var onu bırakmak olacak.. umarım sağlıkla kucağımıza alırız hepimiiz 🥹🥹 sizin cinsiyetiniz ne olacakkk