Selam güzel anneler🌸 Zaman su gibi aktı daha dün gibiydi hamileliğimi öğrendim şimdi ise 38 haftalık oldum 🥲 Allah nasip ederse yarın doğumum var🙏
Çok duygusalım ,çok heyecanlıyım ve sanırım hormonlardan dolayı kimse beni anlamıyor gibi hissediyorum😭 İlk doğumum da 38+2 de sezeryanla olmuştu bu da öyle olacak nasipse kızımı kucağıma alacağım🤲🏻 İlkte hiçbir tecrübem olmadığı ve başıma ne geleceğini bilmediğim için böyle değildim ama yarın doğuma giderken arkamda 5 yaşında oğlumu bırakıcam 🥲 Evet tabiki dedesine bırakıyorum ama ne bileyim insan değişik hissediyor sonuçta ameliyata giriyorsun ve risk her zaman var😕
Sizlerden bol bol dua istemeye geldim güzel anneler✨️ Bana dua edebilir misiniz🙏