bbusra00 değerler biraz yüksek, ben antibiyotik, fitil, toz şase, probiyotik hepsinden kullandım ama maalesef hiç düşmedi, kendim kuru dut kaynatıp içtim hâlâ içiyorum onun biraz sancılarıma etkisi oldu ama tahlilde değerlerde bi düşme olmadı, yani ne yaptıysam 2gebeliğimdede geçiremedim enfeksiyonu, bence gidip tekrar yaptırın tahlil, sağlık ocağı aramıyormu bu haftalarda tetanoz için arıyorlar hemde izlem tahlil yapıyorlar, yaptırıp doktorunuzla görüşün ilaç verirler düşer inşallah