Evet doktorun beni yatırmak istediği güne merhaba dedik😅 sancılarım düzensiz ve şiddetli değil suni işe doğumu başlatmak istiyor bugün doktorum 40+2 haftalık olduk bebek kanalda suyu yeterli ama yeteri kadar beslenmiyor. Beklesem mi kendi sancımı gitsem mi çok kararsız kaldım