Babysiii benim tetanoz günümde lekelenmem olmuştu acile gitmiştim uyuşmazlık iğnesi vurulabilirdi ebeme yazdım uyuşmazlık iğnesi vurulabilirim diye geliyim sonrasında aşı için dedim,lekelenmem olduğu için sonra yapalım dedi aşı vurulursan haber ver dedi aşı vuruldum haber verdim gitmedim ama aşı vurulduğum için değil sanırım lekelenme olduğu için yapmadı