Kızlar 7 de ağrıyla uyandım üstüm açıktı dedim o yüzden galiba. Biraz geçti ama ağrım gelmiyor gelip duruyor. 32+5 haftalığım korkuyorum ya. Karnımın üstü böyle göğüs altından geliyor sancı. Yanında afedersiniz su gibi ishal var ne oluyor anlamıyorum yardım edin ya