Gzde_defne Kızlar kaç haftalıkken yaptırdınız 24+1 de falan gitsem uygun olur mu ona göre randevu alacagım
Asi_07 Gzde_defne 24-28 haftalar arası yapılıyor bana iki gebeliğimde de 26 haftalıkken yaptı doktorum 25 haftanızda da alabilirsiniz
Yazmelegi_ Gzde_defne kızımda 24 yada 25 te yaptırdım rahat geçmişti sorun yaşamadım Oğluşumda 26+5te yaptircam o güne denk geliyo bakalim nolcak
Alpker Dün 26+5te yaptırdım . İlk hamileliğimde tokken yaptırmıştım bunda açken yaptırdım ve pişman oldum aç yaptırdığıma tokken tek doz veriyorlar miden bulanırsa bile bir şekilde idare edebiliyorsun ama açken aynı şey olmadı kan alındı verilen sıvıyı içtim ve aşırı midem bulandı ikinci kana zor dayandım 2.kanda alındı sonrasında bir kere daha açken içmek gerekiyor içecekten içemedim. Sonuç ne çıktı doğru çıkmış mıdır hiç bilmiyorum
Gzde_defne Alpker bana aç gel dediler gece 12 den sonra bişey yiyip içmek yasak dediler mecbur aç gideceğim 😞
Bbgg Yazmelegi_ normal kadın doğum mu yapıyor perinotolog mu yapıyor acaba ? Bi de özelde vs ücret ne oluyor biliyor musunuz
nidosh Gzde_defne açken yapılması gerekiyor hatta geceden itibaren su bile içilmemesi gerekiyor. Doktora sabah bir bardak su içtim dedim o zaman erteleyelim dedi. Ben de başka bir gün gelemem diyince tamam o zaman artık ne çıkarsa demişti
altuntas Gzde_defne şeker yüklemesi çok zararlı bişey yaptırmanı hiç tavsiye etmiyorum Canan karatayın videoları var bunla ilgili izlemeni tavsiye ederim
Yazmelegi_ Bbgg ben özelde yaptırdım kadın doğum doktorum yapmıştı. Sadece muayene ücreti+içecek parasi vermiştim, içeceği eczaneden doktorun dediğine göre almıştım. Şimdi fiyat ne bilmiyorm aralıkta yaptircam bende, kızımda içeceğe en fazla 50 tl vermiştim.
Bbgg Yazmelegi_ çok teşekkür ederim 🌸 ben de yaptırmak istiyorum doktorum da önerir zaten haftam gelince
Yazmelegi_ Bbgg evet muhakkak söylüyorlar zaten🌸 birde ben çilekli olanı almıştım asiti kaçmış çilekli içecek içmiştim zorlamamistı beni sizede fikir olsun