salihaaras kabızlık başımın belasıydı benim. Her gün düzenli kefir falan içerdim yok. En son 6-7 tane kuru kayısı yerdim peş peşe 2-3 bardak kefir icerdim o şekilde zar zor çıkardım. İkinmayin ikinmak yasak maalesef. Böyle olunca da yarım saat tuvalette kaldığım oluyordu ikinamadigimiz için. Bir de bağırsaklarınızı bozan şeyler varsa onları tüketin. Ben mesela Nescafe içince hemen bağırsaklarım bozuluyor, bardakta mısır, çiğköfte, yağda pişmiş yumurta, dakota çekirdek, biraz fazla kaju yediğimde bağırsaklarım bozuluyor hemen. Bazen de onları tuketirdim hemen tuvalete çıkardım