Dilan123 Mirom bende green clean aldım henüz kullanmadım ama instagramda mühendisinoğlu sayfasından araştırıpda aldım😊
Fatmakrt Mirom dalan sabun tozu aldım ben sıcak suda büyük kapta sulandırıp yıkıyorum gayet güzel çözünüyor kimyasal da değil yumuşatıcı kullanmıyorum
Fatmakrt Mirom dalan zeytinyağlı granülden benimkide 🙈 aynen canım makinada 30 derecede yıkıyorum ama makinaya zarar veriyo çözünmüyo dedikleri için sıcak suda sulandırıp döküyorum makinaya gayet güzel çözünüyor 🥰
Aslksp Mirom dalan zeytinyağlı granür çok hoşuma gitti miş gibi kokuyor. Baby me de yumuşatıcı aldım ama her zaman kullanmam sanırım