bilgenbaglikol Ben üçlü tarama testini yaptırdım e nabızdan tahliller kısmına bakınca ayrıntılı rapor ektedir yazıyor rapora nerden ulaşabilirim
ksknebru bilgenbaglikol rapor genellikle doktorun bilgisayarına düşüyor sonuç için gittiğinde sana o rapor kâğıdını kadın doğum kendisi veriyor benimki öyle olmuştu
daisymom_99 Bilgim yok fakat bir şey sorabilir miyim? 2li testi yaptırdınızmı acaba 3lü testle farkı nedir bide kacıncı haftada yapılıyor benm 2 hafta sonra 2li teste çağırdı doktorum ama kararsızm hangisini yaptıracagım konusunda
ksknebru daisymom_99 genelde artık ikili testi tercih ediyorlar daha güvenilir sonuç veriyormuş ama bana ikisinide yaptılar ikside kromozom anormalliklerini tarıyor yani 2 liyi yaptır bence 3 lu senin tercihine kalmış Allahım bebislerimize sağlık versin❤️
Daisyy000 daisymom_99 2li testi yaptırın ama 3luyu yaptırmayın derim. 3 lu tarama yanilma payı en yüksek olan tarama. Hatta bazı hastaneler 3luyu gerekli görmediğinden yapmiyor bile. Benim gibi hamileliginizi zehir edebilir. 2li temizdi 3lu de down sendromu çıktı. Detaylı ultrasonlarım temiz çıktı ama kafamda hala acaba var.
Ceylnnn daisymom_99 ben ikili testi yaptırdım risk oranı düşük çıktığı için doktorum üçlü ve dörtlüyü yaptırmama gerek olmadığını söyledi. İkili testin doğruluk oranı daha yüksek olduğu için ilk önce ikili öneriliyor gerek olursa üçlü dörtlü yaptırırsınız ama onlarda yanılma payı varmış
daisymom_99 ksknebru Daisyy000 Ceylnnn Tamamdır çook teşekkür ederim hanımlar🌸 bilgi için çok sağolun💕
esra1201 Daisyy000 ya ben de aynı durumdayım ikili temiz çıktı üçlü riskli çıktı ultrasonda da başka bir belirti yok burun kemiği var ense kalınlığı normal bacak boyu normalden uzun bile dedi hatta Down sendromu olanlarda kısa oluyormuş. Hiçbir organında da sorun yok. Keşke üçlüyü yaptırmasaydım diyorum içim içimi yiyor
Daisyy000 esra1201 Evet kesinlikle 3lu insanın psikolojisini bozuyor. Detaylımda temiz çıktı hatta emin olamayıp 2 kere girdim ona rağmen hep bi acabam var