sevilayalp Kızlar ikiz gebelikte aspirin kullanan varmı günde kaçtane Dr yazmış ama eczacı kaç kez kullanacağımı yazmamis
Vrouw sevilayalp benimde ikiz tüp bebek,transferden beri oksapar iğne ve aspirin devam ediyorum 25 hafta olduk ,devam ..sadece 15.haftada ciddi bir kanama yasadım,o sıra 4:5 gün aspirini kestim sonra devam ,sorun yasamadım
mrvacrgln sevilayalp 2 kere burun kanaması olunca doktor gerek görmedi tekrar kullanmaya. Haftalardır kullanmıyorum