Merhabalar. Özele gidiyorum ümraniyede egitim.arastirmaya da gittim ama hic memnun kalmadim. Bir yandan da devlette mi dogum yapsam diye dusunuyorum. Onereceginiz hastane ve doktor var midir. Dogum cok onemli yillarca travma olarak kalsin istemiyorum