minikoglum yaaaa ben de haftaya 37+2 olacak. Kaşıntılarım var o yüzden doğuma alacak beni. Önce normal deneriz olmazsa sezeryanla alırız dedi. Suni sancı olmadan normal gelsin istiyorum, o güne kadar açılma ne sağlar onları araştırıyorum. Cinsel ilişki yaşarsam öncesinde geliverirse diye korkuyorum bir yandan