ervaanne bende adetime 7-8 gün varken yapmıştım , neredeyse görünmüyordu çizgi çok silikti 2 gün sonra kan testi verdim pozitif çıktı. Elhamdülillah büyüyoruz şimdi. Kanama olmadı o aralar fakat adet sancısından fazla sancı ve göğüste şişlik ve hassasiyet oluyor ve bel ağrısı ansızın giren sancılar .