yumurtlama tarihim 10 ekim testlerim pozitif derecesinde silik doktora kan verdim < işareti olmadığı için 1.22 betayı doktor sonra tekrar değerlendirelim dedi.Eve geldiğimde tekrar test yaptım tekrar silik çıktı 😭ovulasyon testi de kullanıyorum her zaman catlamadan 14 gün sonra adet olurdum bu sabah 21 ekimde peçeteye kan geldi açık kırmızı şeklinde baya soluk regl oldum sandım ped taktım ama pede gelen giden yok sadece peçetede var çok stres yapmaktan karnımın ağrısından duramıyorum.Regl olsa ilk gün aşırı kanama olurdu diye düşünüyorum be düşünüyorsunuz?