ireyll_ bende sezaryen olucam ve fena öksürük var korkuyorum. Tereyağı pekmez karışımı içiyorum biraz etkisi oldu en azından daha yumuşak öksürüyorum, bence eziyet etmeyin kendinize doktora ya da eczaneye sorup uygun bi ilaç kullanın, ya da evde varsa hava makinesi ile buhar soluyun öksürüğü atmanıza yardımcı olur çok geçmiş olsunn