Kızlar bilmiyorum ama 7 yıl ne yaptıysam bebeğim olmadı özel devlet heryere gittik hiç bı sıkıntı çıkmadı ama bı ebeye gittim yani Koca karı Rahmi min kasiga yapışık olduğunu 30 yılda geçse senin çocuğun olmazdı Dr lar anlamiyor dedi teyze çevirdi ondan sonra 1 ay ilk çocum oldu şuan 22 aylık ve 2.cite hamileyken 15+5 günlük bn o teyzeme inanıyorum ondan sonra oldu