Kızlar hamile kalmadan düzenli lazere gidiyordum zaten herhangi bi kıl tüy çıkmam yoktu çünkü bir yılı aşkındır gidiyordum yani gebe olunca bıraktım bugün bi doktoru dinledim herhangi bi zararı yok derinin yüzeyine atış yapılıyor diyor hâlâ lazerine devam eden var mı