Sudenur16 Sezeryan sonrası ne zaman kendinize geldiniz arkadaşlar ne zaman artık eskisi gibi rahatım dediniz benim 19 gün oldu hala kendimi iyi hissetmiyorum bebeğime çok rahat bakamıyorum kalkıp oturmak çok zor geliyor hala
1ErkekkkAnnesi Sudenur16 20 gün oldu benimde doğum yapalı 2. Sezeryanım benim 3 günde düzeldim ama tamamen toparlanmam 2 haftayı buldu ben uyuşukluğum geçtiği andan itibaren hep yürüyüş yaptım sık sık yürüdüm tabi hala yara yerimde arada ağrı oluyor gerilme oluyor iyileşme sürecinde oluyor bu çok normal