Kızlar ben ara-ara kabız oluyorum, ama böle fen bir kabızlık((( bazen saatıerce tualetde oturasım geliyor, bazen de ıkınma geliyor ama korkuyorum çok güçlü ıkınmaya da, dün ağlayacaktım neredeyse(( ne yapa bilirim? Kabızlığa en tesirli usülleriniz ne oldu bu haftada?