esenkymn yarın 16 olucaz ama çok kötüyüm 4. Gebeliğim ve 6 ay arayla oldu sezeryanla oldu dogumlarim şuan dikislerimde erkenden baskı yapmaya başladı 3 gündür dikislerim sis ve ağrı oluyor ara ara birde hastalandım galiba grip oluyorum sürekli halsuruyorum hapsurdukca diksilerim patlycak gibi oluyo salı günü hastaneye gidicem eşimde yolda şuanda gelmesini bekliyorum çok fenayım😭😭