Merhabalar, 21 haftalık gebeyim ve bu gün boğazımda ağrım olmaya başladı. Kontrol ettiğimde sivilce benzeri şişlikler ve kızarıklık görüyorum, sanırım Tonsilit olacağım. Bunu da çok ağır geçirir antibiyotiksiz atlatamam normalde. Şimdi gebeliğimin bu haftasında nasıl bir tedavi izlerler? Antibiyotik tedavisi alan oldu mu? Antibiyotiğe varıp ateş yatak döşek yatmaya varmadan bunu durdurmanın bir yolunu bilen var mıdır, pzt jinekoloji kontrolüm var detaylıya gireceğim orada da soracağım ama inanılmaz stres yaptım şimdiden 🥺