28.Haftadan beri bebeğim baş aşağı pozisyonda doğum pozisyonun da yani ve beni çok zorluyor şuan 30 haftalık olduk hala kasık ağrısı sık idrara çıkma isteği arada adet olacakmış gibi sancılar aşağı baski hissi var beni çok zorluyor zaten bazen hareketleri de kasıklarda hissediyorum bugünde kasık ağrısı ile uyandım sağa sola dönerken bile her yerim ağrıyor şu saat oldu devam ediyor adet olcak gibi sancı bazen bazen daha tuhaf böyle sanki üşütmüşüm gibi
Benim gibi olan var mı