Kızlar eşimle ilişki yaşadık iki yıldır prezervatif ile korunuyorduk hiç sorun olmadı fakat bugün boşalma sırasında prezervatifin yırtıldığıni ve bir kısmın içime boşaldı maalesef ki ama bugün gün içinde de adet oldum acaba yinede gebelik oluşur mu çok tedirginim