kizinaasikanne Suleaydogan1 ben 12. Haftaya kadar yüz üstü yatmıştım doktorum 3. Ay dolduktan sonra sol tarafına doğru yatmaya çalış demişti. Ondan sonra hep sol tarafıma yatmaya çalıştım 😊
rvsss Suleaydogan1 ben 11-12 haftaya kadar yatıyordum açıkcası bi sıkıntı olmadı ama şu an 18. Haftadayız yatamıyorum rahatsız ediyor zaten fiziksel olarak hissediyor insan yatılıp yatılmaması gerektiğini
Pandapella Aya kadar yüz üstü yattım bı sıkıntı olmadı bebek zaten küçük ve suyun içinde olduğu için zarar vermiyor ilerki aylarda da istesende yatamiyorsun zaten 🥹
senem0987 Miniminiminnos 20.haftadan sonra yatılmasına dikkat edilmesi gerekiyor henüz haftası küçük olduğu için istediği şekilde yatabilir
kaya_kaya Ayıma kadar yüz üstü uyudum, kayınvalidem çocuğu ezeceksin derdi. Ama uyuyamıyordum başka şekil sonradan da göbek çıktığı için uyuyamıyorsun yüz üstü zaten. Not; hiçbir şekilde sıkıntı olmadı gayet iyiydi herşey